5 jan. 2010

Nytt år....

... nya ambitioner....
Som att uppdatera här lite oftare, till exempel...

Jag gillar Annikas sätt att formulera tankar och föresatser,
så jag följer här i hennes spår.

År 2010
ska jag försöka:
1. Vara mer närvarande i nuet och det jag för tillfället gör,
och bromsa all planering och alla "måsten",
som ständigt surrar runt, runt, runt i skallen på mig.

2. Omge mig med människor som ger energi och inte
suger ur mig totalt.

3. Tänka glada tankar, säga snälla saker och
ge mer av mig själv.

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Vilka underbara ambitioner du har för 2010!
kram Annika

Annika kort & gott sa...

Glömde ju skriva att dina kort är fantastiskt fina och mitt i kavalkaden fanns mitt finfina julkort!
kram igen

annmari sa...

Lycka till :-)
kram

Marie sa...

Hoppas det går bra med det nya året och alla förhoppningar och så.