18 mars 2012

Pyssel-loppis !

Sådana är helt enkelt de bästa av loppisar,
så när Ingrid och Sara mf
bjöd in till sådan baluns i Göteborg,
så tog jag med dottern på fynd-kalas.

Och eftersom vissa, ( hej-hej Monica ! ),
gärna vill se andras fynd, ( precis som jag... ),
så kommer nu bilder här:


Allt detta till det facila priset av 45 kr !
Mycket nöjd är jag !


Det fattas visst minst en marmorerings-stämpel här
och vad detta kalaset kostade minns jag inte heller,
men billigt var det !

Så nu har man fyllt på lagren lite,
( som om det behövdes... ),
och inspirationen är på toppnivå !

1 kommentar:

Monica =) sa...

Oj så mycket fint!!!
De där "build a frame-clearisarna" ser inte dumma ut o kan det vara de där urläckra bokstavsstämplarna längst bak där i högen som jag fick stålsätta mej för att inte köpa....?!!

Myyyycket fanns det jag inte visste jag behövde =)
Kram o tack för titten *torkar diskret av mungipan*
Monica