24 juni 2011

BLOGHOP !!!

Hello everyone and welcome to Stämpelkällan’s Midsummer-bloghop! We’ll be showing off some of our favourite Stämpelkällan stamps along the way and there are some prizes to get along the way if you are lucky, and if you are REALLY lucky you’ll win the big one at Stämpelkällan’s blog.

If you came here from Bic you’re on the right track, if you didn’t, hop over to Stämpelkällan’s blog and start from the beginning!

This is what I made to inspire you today!
 I have used  "Bubbla", ( I really, really like this ! ),
"Prästkrage2" and my all-time-favourit:
The text is made in "Word"
and I used a lot of glossy accent
on the "Bubbla", to make it look real.


Leave me a comment to be in the draw for a free stamp of your choice from Stämpelkällan, and also to be eligible for the grand prize at the end! You have until Sunday (June 26th), and the winners will be announced on wednesday!

The next person on the list is Pippin,
hop on over there to se what she’s created!






33 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Underbart kort i bästa Jaana färgerna!
Glad midsommar.
kram Annika

LisaVeronica sa...

vilket härligt kort! :)

anna sa...

Åh, vilken nostalgi!!
Min första bil var en rosa Bubbla =)
Trevlig midsommar!

Ziro sa...

Vilket härligt rosa kort!

Lindha sa...

Stämpeln med Bubblan är ju alldeles underbar!! Och vilka härliga färger du gjort kortet i!

Tack för inspirationen! Nu hoppar jag raskt vidare!

Glad midsommar!

Kram Lindha

Marita Johansson sa...

Ett sånt underbart fint kort

Trevlig midsommar

linn-jo sa...

vilken cool stämpel :) hoppar nu vidare.. :)

Evas Pyssel sa...

Oh det här är nostalgi ! Jag har haft en orange bubbla cab när jag var ung. Gissa hur många som ville ha skjuts !!! Kram Eva

Frusvea sa...

Supercoolt kort Jaana. Och vilka snygga färger sen ;) tänk en sådan bil hade vi när jag var liten hihi. Kanske inte i den färgen ;)
kram och Glad Midsommar

Gitte sa...

Super herligt kort.
Hilsen Gitte

Jenny sa...

Roligt kort. Riktigt i hippie stil. Super gillar.

Johanna Thelin sa...

Fint kort. Kul med en bil som motiv.

Ha en bra midsommar!
Johanna

sofiutane sa...

Riktigt fint kort med fina färger! Klart man gillar bubblan liksom! Glad midsommar!

Sindra sa...

Ett underbart kort i härliga färger och jag känner verkligen nostalgi när jag tittar på det!

Trevlig fortsättning på midsommarhelgen!

Zora sa...

Gillar verkligen bubblan, den är ju så användbar. Härligt kort!

Johanna1978 sa...

Älskar just rosa och lila, så det här är ett kort som tilltalar mej :)

Linda sa...

Kul kort! Känns lite annorlunda, det gillar jag!

Karolina B sa...

Instant favorite! So creative.

Sara sa...

Jättefint kort!

/Sara

susanne sa...

Vilka härliga färger

Emma K sa...

Fint kort

Linnéa sa...

Ett härligt sommarkort med mycket inspiration!

systrarnasister sa...

Vilket härligt kort med mysiga färger! =)

Anki T sa...

Riktig flower power-känsla.

Laila sa...

*tummen upp* :-D

Emelie sa...

Superfina färger och härlig stämpel!

Pernilla sa...

Jag bara älskar kortet du gjort. Supersnyggt!

Sanna sa...

SV: Jag är så himla lycklig att jag äntligen fick tummen ur..nu ser jag bara fram emot att få "flytta in"..har tusen ideer.. =)

Kraaaaaaam
Sanna

Carolas lilla Vrå sa...

Fräckt och tjejjigt till 100% :) Kanonfint!

Karin sa...

Så läckert kort i härliga färger! Snyggt!

Annika sa...

Härligt kort :)

Mia sa...

Hur coolt som helst! Jag älskar Bubblan!

Zima sa...

Jättefint kort! Bubblan är såååå sygg!!! :)