19 jan. 2011

Så glad....

....titta vad jag har fått !


Och det från kreativa Annika,
som alltid ger en massa inspiration,
med sina stilrena kort.
Tusen Tack, fina du !

Den som får awarden får ett presentkort på 5 $ i Digi's With Attitude's webbshop! För att få presentkortet måste jag:


*berätta 3 saker om mig själv, som gör mig olik alla andra
*nominera 5 bloggar för awarden och berätta det för dom
*visa upp blogg awardens logga (ovan) i min bloggs marginal och länka den till

Ok; då kör vi !

3 saker som gör mig annorlunda än alla andra:

*Jag kan med förbundna ögon ta en bil ur en "Ahlgrens bilar"-påse,
stoppa den i munnen och tala om vilken färg det är.

*Jag har blivit bespottad av denna geysir:

( Bilden hittades på Wikipedia. )

*Jag har mina böcker sorterade efter färg
i bokhyllan.

De jag vill dela ut denna award till är:

...bara för att ni gör så fiiiina saker !

4 kommentarer:

mia.t sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mia.t sa...

Wow, färgordning...vilken grej *fniss*
Tack, gulliga du, för utmärkelsen.
Nu ska jag bara fundera på vad jag kan/gör som är unikt...hmmm.
Kram Mia

Annika kort & gott sa...

Vassego! Du är värd den många gånger om.
kram Annika

Monica =) sa...

Hej där!

TACK,TACK,TACK goa du!!!
Blir jätteglad =)

Nu fick jag lite att klura på...inte alldeles enkelt.

Kram, Monica