4 mars 2010

Kort...

...och gott !
Jag presenterar här, ta-daam, lite pyssliga grejor,
( det var ju ett tag sedan, därav denna uppståndelse. )
Först "gott", efter inspiration från bla Krimskramsan.
Prylhylla, inhandlad på loppis, för ynka 40 kr,
nyklädd med diverse papper
och därefter, av dottern, fylld med glasdjur och div "Hello Kitty"-grejer.
Får se om jag kan få till en bild på den, med innehåll också....
Kul, som sjutton, var det, så nu funderar jag på om jag inte kan få in en i köket också...Och så diverse kort med: Gillar denna stämpel från "Hero Arts" skarpt !
En liten "Alla-hjärtans-dag"-hälsning, till en kär vän.



Och till sist ett kort till en tvättäkta riddare,
som minsann fortfarande strider, trots att han fyller 50 !


5 kommentarer:

annmari sa...

vilken fin trädstämpel :-)

kram

Pia sa...

Oj vad du pysslar. Vilken fin prylhylla...men ack så pilligt. Gillade trädstämplen jättemycket....kortet var verkligen fint. Ha nu en superbra helg....önskar jag kunde varit med....men det kommer fler tillfällen.
Kramiz

Frusvea sa...

Vad fin hyllan blev! Sådan hylla hade jag för jättemånga år sedan. Synd jag slängde den i någon flytt, för det blev ju jättehäftigt att klä den i papper.
Du är så kreativ Jaana!!!
/kram

Sara sa...

Åh vilken fin prylhylla, vilken kul idé att klä den med papper:)
/ Sara

Tildis sa...

nu är prylhyllan full av saker