2 dec. 2008

TACK....

...alla fina människor !
Jag blir alldeles mjuk i hjärtetrakten, av att läsa alla era uppmuntrande ord !
Dessutom får jag lite blodad tand....Det är inte farligt att prova nya saker och göra fel ibland...Detta ska bli min devis under 2009 ! :-)
Ni kan väl påminna mig, om jag faller tillbaka i gamla traktorspår, så är ni snälla !
Mästaren himself, som jag inspirerades av, delar även i år med sig av sina tekniker i juletid.
Se här: http://timholtz.typepad.com/my_weblog/
och inspireras ni med !
Nå väl; sluttjötat om detta,
här får ni istället se några julkort, som gjort den senaste tiden:

Och, kom ihåg; 16:nde december måste alla julkort vara skickade !

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Det är nyttigt att "go wild and crazy" emellanåt och det är något jag borde göra oftare jag oxå.
Tack för länken, hade missat att följa hans "julkalender".
kram Annika

Frusvea sa...

Åh det blå kortet är så fint så fint ! Och vilken vacker stämpel :)
Önskar att jag också kunde byta stil ibland.
Ha en bra helg kära jaana
*kram*

louisevbg sa...

Vilka härliga julkort du har gjort. Måste genast gå till Tim H sida och kika på vad han har gjort. Kramiz