1 sep. 2008

Nu är det jul igen....

...ta-daaam, får jag lov att presentera 2008 års första julkort !



Blev inspirerad av färgerna på ett kort, som jag såg i en tidning och så bidde det ett julkort i dessa färger, "julkort-med-sommarkänsla", kan man kanske kalla det ?

Allra käraste Carina, http://stamparina.blogg.se/ undrade vad jag hade för funderingar kring julkorten i år.... Hmmmm; min strategi, är nog mest att inte ha någon strategi. Bestämmer jag mig för en viss stil eller ett tema, så hinner jag bara tröttna, så jag bara kör på, så får vi se vad det blir av det.

Hur gör ni andra ? Planerar ni, eller kör ni "på känn" ?


Här ser ni mitt bidrag till tävlingen hos underbara "Papermaze" http://papermaze.blogspot.com/

Utmaningen var att man skulle ha med minst 3 av de stämplar, som de har för försäljning, och eftersom jag bara äger 3, ( än så länge...Lär bli många fler....), så var valet inte svårt. Färgglatt skulle det vara också. De här färgerna känns inte som jag riktigt, men kortet var kul att göra i alla fall.

Jag passar också på att önska hela "Papermaze"-teamet

LYCKA TILL,

på eran första mässa idag !

Må människorna ha spenderbyxor på och dras till er monter, likt flugor till hästskit !





3 kommentarer:

louisevbg sa...

Jo jag kör på känn :)

Japp, jag är ledig...jag kommer!!! Fast då blir det väl snöstorm igen ;)Men jag skall göra mitt bästa denna gången! Kramiz!!

Annika kort & gott sa...

Jag kör bara på känn, vill att det ska vara roligt att göra kort. För mig är det roligast att göra som jag känner för just då och ibland blir det några snarlika och ibland blir alla helt olika.
kram Annika

Frusvea sa...

Otroligt fint julkort och tänk det är bara september och flitens lampa lyser redan *fniss*

Det andra kortet är såå vackert och jag är ju stolt ägare :)

*kramar*